Ozmo Cool Nasıl Oynanır

OZMO COOL / KUTUP MACERASI OYUNU


KUTUP MACERASI OYUNUNUN FAYDASI

 

Kutup Macerası oyununun analitik düşünce ve hafızayı geliştirmeye yardımcı olmasının yanı sıra, çevre bilinci kazandırmaya yönelik bir yanı da vardır.

Çocukların, küresel ısınma yüzünden tehlikede olan kutup hayvanları hakkında bilgileri arttıkça, çevreye karşı olan hassasiyetleri de gelişir.

Kutup Macerası oyunu ile çocuğunuz hem eğlenirken öğrensin hem çevreye karşı duyarlılığı gelişsin!

Koleksiyonum sayfasında biriktirdiğimiz her bir kartın hem önyüzünde hem de arka yüzünde eğitici bilgiler yer almaktadır. Bu bilgilerle beraber Kutup Dünyası içerisinde yer alan arkadaşlarımızı yakından tanıyabilirsiniz. Kutup Macerasının eğlencesi bu kartlarda yer alan bilgilerde saklıdır.

 

 

KUTUP MACERASI OYUNU NASIL OYNANIR?

-Kutup Macerası oyunu telefona indirildikten sonra oyuna giriş yapılır.

-Oyna tuşuna bastıktan sonra oyuncuya, Normal Oyun, Gizli Oyun ve Nasıl Oynanır alternatifleri sunulur.

-Nasıl Oynanır’a tıklandığında oyunun nasıl oynandığı hızlıca öğrenilir ve maceraya başlamaya hazır olunur.

-Sonrasında Normal Oyun ve Gizli Oyun türlerinden biri seçilir ve oyuna başlanır.

NORMAL OYUN NEDİR?

-Normal Oyun’da kartlar her iki oyuncuya da dağıtılır. Ortaya rastgele olarak bir kart gelir. Oyuncu, bu karttaki hayvanı ve özelliklerini detaylı inceler.

-Sonrasında kendi kutup hayvanının özelliklerinden birinin, karşı tarafın kutup hayvanının aynı özelliğinden yüksek olduğunu düşünerek seçer. Ardından karşı taraftaki kartlardan da birisi ortaya gelir ve o kartın da aynı özelliğinin değerini görür, kimin özelliği daha yüksek ise ortadaki kartları kendi koleksiyonuna dahil etmek üzere kazanır. Oyun boyunca ekranda iki oyuncunun puan durumunu görürüz.

-Her bir oyun, toplam üç elden, her bir el ise maksimum kazanılabilecek 10 puandan oluşur. Üç elin sonunda hangi oyuncunun daha çok puanı var ise oyunu o kazanır.

 

GİZLİ OYUN NEDİR?

-Gizli Oyun ise Kutup Macerası hayvan kartlarının özelliklerinin sayısal değerlerinin görünmediği oyun türüdür. Bu tür, görerek oynanan oyuna göre daha zor olduğu için kazanılabilecek maksimum puan 60’tır.

-Oyuncuların elindeki kartlardan biri yine rastgele olarak ortaya açılır. Oyuncu bu karttaki özelliklerden birini seçer, ancak özelliğin sayısal değerini göremez. Bu yüzden oyuncunun kutup hayvanlarının özelliklerini önceden oynadığı Normal Oyun’dan öğrenmiş olması avantaj sağlar. Kartların arka yüzündeki kutup hayvanlarının özellikleri, hem bu macerayı daha keyifli kılar hem kutup hayvanlarını öğrenmek için bir fırsat sunar.

-Ardından diğer oyuncunun elindeki kartlardan da birisi ortaya açılır ve gizlenen özelliğin sayısal değeri görünür. Kimin gizlenen özelliği daha yüksek ise ortadaki kartları kendi koleksiyonuna ekler.

-Oyun boyunca ekranda iki oyuncunun da puan durumu görünür.

 

 

KOLEKSİYONUNA EKLEDİĞİ KARTLARLA KUTUP HAYVANLARINI ÖĞRENEBİLİR!

Toplanan kartlar Koleksiyonum sayfasında biriktirilir. Kartların arka yüzleri çevrildiğinde, birbirinden farklı kutup hayvanlarının Latince isimleri ve sahip oldukları özellikler detayları ile görülebilir. Çocuklarınızın öğrendiği her yeni hayvanla ilgili ona sorular sorarak öğrendiklerini pekiştirebilirsiniz.

 

KOLEKSİYONUNA YENİ KUTUP ARKADAŞLARINI EKLEYEBİLİR!

Koleksiyonum sayfasında biriktirilen kartlara yeni kutup hayvanlarını eklemek için kazanılan puanlar kullanılabilir. Bunun için 50 puana ulaşmak yeterlidir.

Ozmo Cool ürünü içinden çıkan dijital kodu ilgili yere girerek de yeni bir kart, koleksiyona eklenebilir.

 

KOLEKSİYONUNDAKİ KUTUP HAYVANLARININ ÖZELLİKLERİNİ ARTIRABİLİR!

Her bir kutup hayvanı kartında Standart, Silver ve Gold olmak üzere toplamda üç farklı renk bulunur. Aynı kart iki kez koleksiyona eklendiğinde Standart olan kart Silver Kart’a dönüşür. Üç kez aynı kartın koleksiyona eklenmesi ile ise kart Gold Kart’a dönüşür.

Örneğin; Kutup Ayısı kartı, ikinci kez koleksiyona eklenmek istenirse kart yükselir, kutup ayısının özellikleri gelişir ve kartın rengi değişir.

Oyuncu aynı karttan üç kez topladığı takdirde kart ulaşabileceği maksimum yükselişe ulaşmış olur ve Gold Kart’a dönüşür.

 

• Kartların temel versiyonlarına Standart kart adı verilir. Bu kartlarınızda her bir hayvanın üçer tane özelliği bulunur: Ağırlık-Boy-Yaşam Süresi

• Kartlar 1. yükselişten sonra Silver kart olur. Standart bulunan bütün özellikler aynıdır, karta fazladan dördüncü bir özellik eklenmiştir: Hız

• Kartlar 2. ve son yükselişten sonra Gold Kart olur. Burada bulunan bütün özellikler Silver Kart ile aynıdır, karta beşinci bir özellik eklenmiştir: Dayanıklılık

 

KUTUP MACERASI’NDA OZMO DA VAR!

Kutup Macerası oyununda da çocuklarınızın oyun arkadaşı Ozmo’nun da bir kartı var. Bu kartı bulan oyuncu, karşısındaki tüm kartları kazanabilir ve koleksiyonuna Ozmo’nun kartını da ekleyebilir. Haydi oyunu indirin, çocuklarınızla birlikte eğlenirken öğrenmeye başlayın!

 

İşte şimdi ailecek Kutup Macerası’na çıkmaya hazırsınız!

Kutup Maceralarınızı paylaşmayı unutmayın!

İyi eğlenceler! 

Yorumlar

Yorum Gönder